Saturday, December 13, 2008

blogspot.com မွ co.cc ေျပာင္းရျခင္းအေၾကာင္း

ကၽြန္ေတာ့္ဘေလာက္ေလးကုိ ျမန္မာျပည္ကသူငယ္ခ်င္းမ်ားလဲ အရမ္းၾကည့္ခ်င္တယ္ လုိ႔ဆုိတာနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ blogspot.com မွ co.cc ကုိ ေျပာင္းလုိက္ပါတယ္။ အခုဆုိရင္ ျမန္မာျပည္က သူငယ္ခ်င္းမ်ားအားလုံး ကၽြန္ေတာ့္ဘေလာက္ ေလးကုိ ၾကည့္လုိ႔ရသြားပါၿပီ။ ကၽြန္ေတာ္အရမ္းကုိ ၀မ္းသာပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ဟာ ကၽြမ္းက်င္တဲ့ ကၽြမ္းက်င္တဲ့ ဘေလာက္ကာ တစ္ေယာက္မဟုတ္ေသးပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္သိသေလာက္ ေလးမ်ားကုိ ေျပာျပခ်င္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ အခ်ိန္ေတြကုန္ၿပီး လုိက္ရွာလုိက္ဖတ္ရင္းနဲ႔ အခ်ိန္ေတြကုန္ ဘာသာျပန္ရင္းနဲ႔ အိပ္ငုိက္၊ ပင္ပင္ပန္းပန္းနဲ႔ ေလ့လာထားတာေလးေတြကုိ အခ်ိန္တုိတုိေလးနဲ႔ နားလည္သြား ၿပီး လုပ္တတ္သြားေအာင္ ပုိ႔စ္တင္ဖုိ႔ကုိ ကၽြန္ေတာ္ ႀကိဳးစားေနပါတယ္။ စာေရးလုိက္ မႀကိဳက္ရင္ ျပန္ျပင္လုိက ္နဲ႔ဆုိေတာ့ နဲနဲခ်င္းေလးပဲ တစ္ျဖည္းျဖည္းတင္သြားမွာပါ။ အခုတစ္ေလာ အလုပ္ေတြက အရမ္းမ်ားေနတာနဲ႔ ၿပီးေတာ့ ကဗ်ာေလးေတြေရးဖုိ႔ စိတ္ပါလာတာနဲ႔ ကဗ်ာေလးေတြခ်ည္းပဲတင္ေနတာကုိ အျပစ္မတင္ပဲႏွင့္ ကၽြန္ေတာ့္ရင္ထဲက ကဗ်ာေလးေတြကုိ ကူညီၿပီးခံစားေပးေစခ်င္ပါတယ္။ တစ္ခါတစ္ေလ ကၽြန္ေတာ္သိတာ ေလးေတြဟာ စာဖတ္သူ သူငယ္ခ်င္းမ်ား သိၿပီးသားဆုိရင္လဲ ေက်ာ္ၿပီးဖတ္ဖုိ႔ တုိက္တြန္းလုိပါတယ္။ မသိေသးတဲ့ ဘေလာက္စလုပ္တဲ့ သူငယ္ခ်င္းမ်ားအတြက္ ဆုိတဲ့အသိေလးနဲ႔ နားလည္ေပးေစခ်င္ပါတယ္။ ၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ကုိ လြတ္လြတ္လပ္လပ္ အၾကံဥာဏ္မ်ားေပးၿပီး လြတ္လြတ္လပ္လပ္ခင္လုိ႔ရပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္ အီးေမလ္လိပ္စာေလးကေတာ့ naymin123@gmail.com ပါ ..

ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ ဘေလာက္ေလးမွ ေမြးေန႔ဆုေတာင္းေရးေပးတဲ့ သူငယ္ခ်င္းမ်ားကုိ ကၽြန္ေတာ္ ဒီပုိ႔စ္ေလးနဲ႔ ေက်းဇူးတင္စကားေျပာလုိက္ပါတယ္။ လူကုိယ္တုိင္ ပါးစပ္ႏွင့္မေျပာလုိက္ ရတဲ့အတြက္ ကၽြန္ေတာ့္ကုိ နားလည္ေပးေစ လုိပါတယ္။ သူငယ္ခ်င္းမ်ားအားလုံး ကၽြမ္းက်င္တဲ့ blogger မ်ားျဖစ္ၾကပါေစလုိ႔ ကၽြန္ေတာ္ဆုေတာင္း လုိက္ပါတယ္။ အခုဆုိရင္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ျမန္မာေတြဟာ အင္တာနက္ရဲ႕ စာမ်က္ႏွာေတြမွာ ျမန္မာစာေတြႏွင့္ ေဖာ္ျပခြင့္ရလုိက္တာဟာ အရမ္းေပ်ာ္စရာေကာင္းပါတယ္.. ဟုိးအရင္ကတည္းက ျမန္မာစာႏွင့္ေဖာ္ျပခ်င္ေပမယ့္ မရခဲ့ပါဘူး။ အဂၤလိပ္လုိပဲ သူမ်ားဘာသာႏွင့္ ေျဖသိမ့္ေနရတာကေန အခုဆုိရင္ ျမန္မာဘာသာႏွင့္ပါ ေဖာ္ျပႏုိင္တာဟာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ရဲ႕ ႀကိဳးစားမႈႏွင့္ ေလ့လာလုိက္စားမႈေတြေၾကာင့္ဆုိရင္ မွားမယ္မထင္ပါဘူး။ တစ္ကယ္လုိ႔သာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ႏုိင္ငံမွာ လြတ္လြတ္လပ္လပ္ေလ့လာခြင့္ႏွင့္ ပိတ္ပင္တားဆီးမႈေတြမရွိဘူးဆုိရင္ေတာ့ အျမန္ဆုံးႏွင့္ အေကာင္းဆုံး ေတြျဖစ္လာႏုိင္ပါတယ္။ အခုဆုိရင္ ကုိယ္တုိင္ ၀ဘ္ဆုိက္ေလးေတြ ဖန္တီးခြင့္ရသြားၾကတာဟာ အရမ္း ေပ်ာ္စရာေကာင္းပါတယ္။ ဒါဟာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ျမန္မာႏုိင္ငံရဲ႕ လက္ဆင့္ကမ္း ပညာဆင့္ပြား သင္ေပးၾကျခင္းရဲ႕ အက်ိဳးေက်းဇူးေတြပါ..

No comments:

Post a Comment