Wednesday, April 1, 2009

RealPlayer11GOLD.exe

၀ဘ္ဆုိက္က movies ေတြနဲ႔ mp3 ဖိုင္ေတြကို ဘယ္လုိ download လုပ္ၾကမလဲလုိ႔ေမးရင္ အေကာင္းဆုံးကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ real player ကုိ တင္လုိက္ၿပီးေတာ့ download လုပ္တာက အဆင္အေျပဆုံးလုိ႔ ကၽြန္ေတာ္ထင္ပါတယ္ .. ဘာျဖစ္လုိ႔လဲဆုိရင္ သူက mp3 သီခ်င္းေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကုိ download လုပ္လုိ႔ ရလုိ႔ပါပဲ .. ဥပမာ တစ္ခု ကၽြန္ေတာ္ လုပ္ျပပါ့မယ္ .. ၀ဘ္မွာတင္ထားတဲ့ သီခ်င္းေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကုိ download လုပ္ႏုိင္တယ္ .. ၿပီးေတာ့ youtube မွာတင္ထားတဲ့ movie ေတြကုိလဲ ေဒါင္းႏုိင္တယ္ဗ် .. သူစြမ္းေဆာင္ႏုိင္တယ္ မႏုိင္ဘူးဆုိတာကုိလဲ ခ်က္ျခင္းသိႏုိင္ပါတယ္ .. ကၽြန္ေတာ္ ေအာက္မွာ ပုံေလးေတြနဲ႔ျပေပးထားပါတယ္ ... 75 % ေလာက္ကုိ သူက သိပါတယ္ ... ေအာက္မွာ ကၽြန္ေတာ္ www.flashband.net မွာ သီခ်င္းနားေထာင္ရင္းနဲ႔ သီခ်င္းေတြကုိ download လုပ္လုိက္ၾကည့္တာပါ .. ကၽြန္ေတာ္ အခုအခ်ိန္အထိ လက္ကုိင္ထားၿပီး သုံးေနဆဲပါပဲ .... သူငယ္ခ်င္းတုိ႔ နားေထာင္လုိ႔ရတဲ့ ၀ဘ္ဆုိက္က သီခ်င္းေတြကုိ သူတုိ႔က download လင့္မေပးလဲ realplayer ေလးရွိေနရင္ သူေပးေပး မေပးေပး မိမိကုိယ္တုိင္ download လုပ္လုိ႔ရပါတယ္ .. စမ္းၾကည့္ပါဦး .. စမ္းၾကည့္ေတာ့သိမွာေပါ့ ..

realplayer11gold ကုိ download လုပ္ခ်င္ရင္ေတာ့ ဒီမွာ download လုပ္ႏုိင္ပါတယ္ဗ်ာ ... install လုပ္တာကေတာ့ လြယ္ပါတယ္ အဆင္ေျပမယ္လုိ႔ ထင္လုိ႔ ကၽြန္ေတာ္ မရွင္းျပေတာ့ပါဘူး ...
Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

No comments:

Post a Comment