Wednesday, July 15, 2009

မေရးျဖစ္တာၾကာၿပီျဖစ္တဲ့ စကားလုံးမ်ား

ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္ေလာက္ေနမေကာင္းေကာင္း ပုိ႔စ္တစ္ပုဒ္ေတာ့ တင္ျဖစ္ေအာင္တင္ပါတယ္ . ၀ဘ္ဆုိက္ပဲ လုပ္ေနလုိ႔လဲ ေဘးက သူငယ္ခ်င္းေတြက မ်က္ေစာင္းထုိးလွၿပီ . ထုိးမွာေပါ့ . ကၽြန္ေတာ္က အေပါင္းအသင္းမဲ့တဲ့ အထီးက်န္သမားတစ္ေယာက္လုိ ျဖစ္ေနတာေလ . မုိးလင္းက မုိးခ်ဳပ္ ပုိ႔စ္တင္ဖုိ႔ .. ဖုိင္ေတြတင္ဖုိ႔ေလာက္ပဲ သိတဲ့ေကာင္ကုိး . လူမႈေရးဆုိတာ အခုအခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ မဆုိင္သလုိပါပဲ .. အခ်ိန္ေတြၾကာလာတာနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ကြန္ပ်ဴတာနားကေန မထခ်င္ေတာ့ဘူး .. ေန႔စဥ္နဲ႔အမွ် မုိးလင္းကမုိးခ်ဳပ္ ကြန္ပ်ဴတာနဲ႔ နဘန္းလုံးေနရေပမယ့္ ဒီအလုပ္ကုိ စိတ္မကုန္သြားဘူး .. ေမာေနရင္ ကၽြန္ေတာ္ ဒီဘေလာဂ္ေလးကုိလာ စီေဘာက္စ္မွာ ဘယ္သူေတြေအာ္ခဲ့လဲ ၾကည့္လုိက္ရင္ အေမာေျပာသြားတယ္ . ကၽြန္ေတာ္ ထုိင္းမွာ ေရာက္ေနတုန္းအခ်ိန္ေတြမွာသာ ဖုိင္ေတြကုိ အမ်ားႀကီးတင္ႏုိင္၊ မွ်ေ၀ႏုိင္မွာပါ .. ျမန္မာျပည္ေရာက္ရင္ ကြန္ပ်ဴတာ သုံးႏုိင္ေပမယ့္ အင္တာနက္သုံးဖုိ႔က သိတဲ့အတုိင္းပဲေလ . ကၽြန္ေတာ္ဘ၀ႀကီးကုိ ဟုိးအရင္လြန္ခဲ့တဲ့ ၇ ေက်ာ္ေလာက္ကတည္းကသာ အခုလုိ အင္တာနက္ကုိ စိတ္ႀကိဳက္သုံးစြဲခြင့္ရခဲ့မယ္ဆုိ . အခုထက္အထိ သူငယ္ခ်င္းေတြကုိ အက်ိဳးျပဳႏုိင္မွာပါ . ဒါေပမယ့္ အခ်ိန္ဆုိတာ ကုိက အက်ိဳးရွိရွိ အသုံးခ်တတ္ရင္ ကုိ႔အတြက္ ေနာင္တစ္ခ်ိန္မွာတုိးတက္မႈေတြနဲ႔ နီးစပ္ခြင့္ ထိေတြ႔ခြင့္ရမွာပါ . ကၽြန္ေတာ္ လြန္ခဲ့တဲ့ ၆ လေက်ာ္ ၇ လေလာက္ကတည္းက chatting ကုိ မေျပာျဖစ္ခဲ့တာပါ ... တစ္ကယ္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ လိပ္စာေလးကုိေပးထားတယ္ဆုိတာ . မသိတာေလးေတြရွိရင္ ေမးျမန္းလုိ႔ရေအာင္ တမင္ေပးထားတာပါ . နာမည္လဲမႀကီးခ်င္ပါဘူး .. ဟုိးအရင္တုန္းက တစ္ျခားဆုိက္ေတြကုိ လုိက္လည္ဖုိ႔အခ်ိန္ေတြေပးႏိုင္ေပမယ့္ . အခုေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ အပုိခ်ိန္ဆုိတာကုိ မရွိသေလာက္ပါပဲ . Google ကေန လုိက္ရွာ ေနာက္ဆုံးေပၚဆုိတာကုိ သူမ်ားေတြကုိ ေငြေၾကးမေပးပဲ သုံးလုိ႔ရဖုိ႔အတြက္ ကၽြန္ေတာ္လုိက္ၿပီး ရွာပါတယ္ . ကၽြန္ေတာ္စုထားတာေလးေတြလဲ တင္ေပးသလုိ .. ထုိင္းကေန ၀ယ္ထားတာေလးေတြကုိလဲ တင္ေပးပါတယ္ . အမ်ားအားျဖင့္ေတာ့ ႏုိင္ငံျခားသားေတြဆီကေန ရလာတာပါ .. ကၽြန္ေတာ့္ဆုိက္ထဲမွာ ရွိတဲ့ ဘယ္ပုိ႔စ္ကုိမဆုိ ေ၀ဖန္သြားလုိ႔ရပါတယ္ . အေကာင္းဆုံးစကားတစ္ခြန္းကုိေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ေျပာျပခ်င္ပါတယ္ ... ဘေလာဂ္မေရးတတ္ရင္လဲ ကၽြန္ေတာ္ လမ္းညႊန္ေပးပါတယ္ . ေျပာျပပါတယ္ . ဘေလာဂ္အိမ္ေလးျဖစ္လာဖုိ႔လြယ္ေပမယ့္ . ေမြးဖြားလာတဲ့ ကုိယ့္ရဲ႕ ဘေလာဂ္ေလးဟာ သန္႔သန္႔ရွင္းရွင္းနဲ႔ ၊ ျဖဴျဖဴစင္စင္ေလးရွိမယ္။ ေအးခ်မ္းေနမယ္ဆုိရင္ ေမတၱာတရားဆုိတာ ကုိယ့္ဆီကုိ ေႏြးေႏြးေထြးေထြးနဲ႔ ႀကိဳဆုိေနတာပါ . ကၽြန္ေတာ္ ညီမေလးတစ္ေယာက္ကုိ ေျပာခဲ့ဖူးပါတယ္ .. mydiary ဆုိတဲ့ ညီမေလးပါ . လူကုိမျမင္ဖူးသလုိ . စကားေတာင္ မေျပာဖူးပါဘူး . သူ႔ဆုိက္ေလးမွာ ေရးထားတာေလးကုိ ကၽြန္ေတာ္က ေဆြးေႏြးေပးတာေလာက္ပါ . သူ႔ဆုိက္ထဲမွာက စီေဘာက္စ္ဆုိတာ မလုိသလုိ . nero counter လုိ လူဘယ္ႏွစ္ေယာက္လာလည္တယ္ဆုိတာလဲ မလုိပါဘူးလုိ႔ ေရးထားတဲ့ပုိ႔စ္ေလးကုိ ကၽြန္ေတာ္ေျပာခဲ့ပါတယ္ . တစ္ကယ္ေတာ့ အျပင္ပမ္းၾကည့္ရင္ မလုိအပ္ပါဘူးလုိ႔ .. ဒါေပမယ့္ ဘေလာဂ္ေရးတဲ့သူတုိင္း ကုိယ့္ဘေလာဂ္ကုိ လာလည္ေစခ်င္တာ . ကုိယ့္ရဲ႕အႏုပညာကုိ ခံစားေစခ်င္တာ၊ ကုိယ္သိတဲ့အသိပညာကုိ သိေစခ်င္တာ၊ ေ၀မွ်ခ်င္တာေတြဟာ လူတုိင္းမွာ ရွိပါတယ္ ... အဲ့ဒီ့ေတာ့ ကုိဘေလာဂ္ေလးကုိဖြင့္လုိက္ရင္ လာလည္တဲ့သူေတြ တုိးလာတာပဲျဖစ္ျဖစ္၊ ကုိယ္စီေဘာက္စ္မွာပဲျဖစ္ျဖစ္ တစ္ခုခုေရးခဲ့ရင္ ရင္ထဲမွာ ဘယ္လုိမွ ေဖာ္ျပလုိ႔မရတဲ့ ပီတိကုိ ျဖစ္ေပၚေစပါတယ္ .. ကၽြန္ေတာ့္စီေဘာက္စ္မွာ ေလးေလးစားစားနဲ႔ေျပာခဲ့တဲ့သူတုိင္းကုိ ကၽြန္ေတာ္ေလးေလးစားစားနဲ႔ အေကာင္းဆုံးအေျဖေတြကုိ ေပးခဲ့တာခ်ည္းပါပဲ . တစ္ခ်ိဳ႕ေမးခြန္းေတြကုိ ကၽြန္ေတာ္ေျဖဖုိ႔ မတိက်တုိင္း Google ကုိအားကုိၿပီးရွာ၊ လုိက္ဖတ္ၿပီးမွ အေျဖကုိေပးတာခ်ည္းပါပဲ .. ဘယ္လုိပဲျဖစ္ျဖစ္ ကုိယ့္စီေဘာက္ကုိလာလည္ၿပီးေရးခဲ့တုိင္း ရလုိက္တဲ့ပီတိက အရမ္းကုိၾကည္ႏူးဖုိ႔ေကာင္းပါတယ္ . အဲ့ဒီ့လုိကၽြန္ေတာ္ေျပာလုိက္လုိ႔ အဲ့ဒီ့ညီမေလးလဲ စီေဘာက္စ္ထည့္ျဖစ္သြားတာေနမယ္ထင္ပါတယ္ . တစ္ကယ္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္စာေရးတာ အလြန္နဲပါတယ္ . ဒီေန႔ေတာ့ စိတ္ထဲမွာ တစ္မ်ိဳးျဖစ္လာတာနဲ႔ ေရးျဖစ္သြားတာပါ ...

သူငယ္ခ်င္းမ်ားရဲ႕ အားေပးမႈနဲ႔ေၾကနပ္ေနတတ္တဲ့
ညီေနမင္း


1 comment:

  1. အကိုေရ... ၀င္၀င္လည္ျဖစ္တယ္။
    ဟိန္းနီဆီက တဆင့္ေရာက္ဖူးတာပါ။
    အကိုစာေရးနဲေပမယ့္ ဖတ္လို့ေကာင္းေအာင္ေရးထားသလို၊ သမီးတို့လို ဘာမွမသိတဲ့ သူေတြအတြက္ အကူအညီအမ်ားႀကီးေပးတယ္ေလ။
    ေက်းဇူးလည္းအရမ္းတင္ပါတယ္။
    ဆက္ေရးပါ၊ ဆက္တင္ပါ၊ အားေပးေနတယ္။

    ေလးစားခင္မင္တဲ့
    Angel Shaper

    ReplyDelete