Wednesday, March 4, 2009

Limewire ႏွင့္ သီခ်င္းေတြကုိ လုိက္ရွာၿပီး download လုပ္ၾကရေအာင္

ကၽြန္ေတာ္အခု ႏုိင္ငံျခား သီခ်င္းႏွင့္ ျမန္မာသီခ်င္းမ်ားကုိ ရွာေဖြ ေပးႏုိင္ၿပီး download လုပ္ေပးႏုိင္ စြမ္းရွိတဲ့ program ေလးတစ္ခုေပးပါ့မယ္ .. အရမ္းကုိ ေကာင္းလြန္းလုိ႔ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ တစ္ခုခုလုိအပ္လာ တယ္ဆုိရင္ ဒီေကာင္ေလးကုိပဲ မ်က္ေစာင္းထုိးရတာေလ။ ဘာျဖစ္လုိ႔လဲဆုိရင္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ဆီမွာက ႏုိင္ငံတကာက လာတဲ့ ႏုိင္ငံျခားသားေတြကုိ ပါတီက်င္းပ ေပးတယ္ .. အဲ့ဒီ့ပါတီမွာဆုိရင္ Dj ကစား ၾကပါတယ္ .. ကစားတာက ကၽြန္ေတာ္တုိ႔တင္ မဟုတ္ပါဘူး တစ္ျခားေနရာေတြမွာလဲ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ကစားၾကပါတယ္ ... အဲ့လုိကစား တဲ့ေနရာမွာ တစ္ခုရွိတာက ကုိ ကစားတဲ့သီခ်င္းေတြက သူတုိ႔အတြက္ ေကာင္းလဲေကာင္းရမယ္ ကုိယ့္အတြက္လဲ စိတ္ပါႏုိင္မယ့္ တီးလုံးမ်ိဳးျဖစ္ရမယ္ေပါ့ဗ်ာ ... ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အင္တာနက္ကေန သမရုိးက်အတုိင္းျဖစ္ျဖစ္၊ ၀ဘ္ဆုိက္ေတြကတစ္ဆင့္ျဖစ္ျဖစ္

DJ သီခ်င္းေတြကုိ ရွာၾကည့္ၾကည့္ ေတြ႔မွာမဟုတ္ဘူး . ေတြ႔တယ္ဆုိရင္လဲ ပုိက္ဆံေတာင္းတဲ့ဆုိက္ေတြကုိပဲ ရလာမွာပဲ .. ၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ေနရာအႏွံ႕ ၀ဘ္ဆုိက္အႏွံမရွာႏုိင္ဘူးေလး .. အခုဟာက သီခ်င္းနာမည္ေလးသိရုံနဲ႔၊ အဆုိေတာ္နာမည္သိရုံႏွင့္ သီခ်င္းကုိ ရွာႏုိင္ၿပီး download ပါ လုပ္ႏုိင္တဲ့အတြက္ အရမ္းေကာင္းတဲ့ program ေလးပါ .. စမ္းသုံးၾကည့္ပါဦး . .ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ေတာ့ အခုထိ ဒီေကာင္ေလးကုိသုံးေနတာပါပဲ .. အဆင္မေျပရင္ ေနာက္တစ္ခုရွိေသးတယ္ .. ထပ္တင္ေပးဦးမယ္ .. အဆင္မေျပစရာေတာ့ မရွိဘူးလုိ႔ ကၽြန္ေတာ္ထင္ပါတယ္ .. သုံးၾကည့္ပါဦး ကၽြန္ေတာ္ သုံးနည္းကုိပါ ထပ္ၿပီး ပုံေတြနဲ႔ တင္ေပးပါဦးမယ္ .. အလုပ္က အခုတစ္ေလာ တုိင္ပတ္ေနလုိ႔ လုံးခ်ာပတ္ခ်ာလည္ေနတာနဲ႔ အြန္လုိင္းေတာင္ တက္မလာႏုိင္ဘူးျဖစ္ေနတာ ..

Image Hosting by Picoodle.com


ကၽြန္ေတာ္ Mediafire ကေန တင္ေပးလုိက္ပါတယ္ ..
Download က ဒီမွာ ပါ .....

1 comment:

  1. အခုမွစသံုးဖူးေပမယ့္..အရမ္းၾကိ ုက္ပါတယ္...
    ေက်းဇူး အထူးပါပဲ...

    ReplyDelete